PLANET GYM & FITNESS

TERETANA KARABURMA

PLANET Gym & Fitness je moderno opremljen fitness centar na Karaburmi, prilagođen najraznovrsnijim treninzima i najrazličitijim fitnes potrebama vežbača, kao i individualnoj kondiciji svakog člana, oba pola.

PLANET Gym & Fitness nudi veliki izbor grupnih treninga, kao i stalno prisutno, ljubazno osoblje, koje je uvek na raspolaganju. Fitnes instruktori i treneri PLANET Gym & Fitness su profesionalci sa dugogodišnjim trenerskim iskustvom, i sa specijalizacijom za određeni tip vežbanja.

PLANET Gym & Fitness Beograd
 

GYM & FITNESS PAKETI

PLANET Starter paket

Članarina uključuje: 2 personalna treninga, 2 analize sastava tela najnovijom Tanita vagom, i 2 pića po želji.
9.000 Din. / 2 meseca

PLANET Economy paket

Članarina uključuje: 4 personalnih treninga, 3 analize sastava tela Tanita vagom i 4 pića po želji.
13.000 Din. / 3 meseca

PLANET Premium paket

Članarina uključuje: 6 personalnih treninga, 4 analize sastava tela vagom Tanita, 6 pića po želji.
19.000 Din. / 4 meseca

Učlani se! Ostali paketi

RASPORED TRENINGA

GRUPNI TRENINZI

Grupni treninzi se zakazuju telefonom.
  069 53 53 553

Raspored važi od 07.11.2018.

Ponedeljak Utorak Sreda Četvrtak Petak Subota Nedelja
07:00
YOGA flow
Stefana
(fitness sala)

10:00
MORNING mix
Jelena
(fitness sala)
11:00
MORNING flow
Jelena
(fitness sala)
07:00
YOGA mix
Svetlana
(fitness sala)

10:00
MORNING flow
Jelena
(fitness sala)
11:00
MORNING mix
Stefana
(fitness sala)
07:00
YOGA flow
Stefana
(fitness sala)

10:00
MORNING mix
Stefana
(fitness sala)
10:00
TBW
Jelena
(fitness sala)
11:00
BOXING
Miloš
(fitness sala)
17:00
FUNKCIONALNI
Ivana
(crossfit sala)
17:00
FUNKCIONALNI
Ivana
(crossfit sala)
17:00
FUNKCIONALNI
Ivana
(crossfit sala)
11:00
MORNING MIX
Svetlana
(fitness sala)
18:00
PILATES
Nemanja
(fitness sala)
18:00
PILATES
Nemanja
(fitness sala)
18:00
PILATES
Nemanja
(fitness sala)
12:00
GLUTE BUILDING
Ivana
(fitness sala)
19:00
CROSSFIT
Ivana/Damir
(crossfit sala)
19:00
CROSSFIT
Damir
(crossfit sala)
19:00
GLUTE BUILDING
Ivana
(fitness sala)
19:00
CROSSFIT
Ivana/Damir
(crossfit sala)
19:00
CROSSFIT
Damir
(crossfit sala)
19:00
GLUTE BUILDING
Ivana
(fitness sala)
19:00
SHRED
Svetlana
(fitness sala)
19:00
INTERVAL
Nemanja
(crossfit sala)
19:00
SHRED
Svetlana
(fitness sala)
20:00
HIIT
Svetlana
(fitness sala)
19:00
INTERVAL
Nemanja
(crossfit sala)
20:00
HIIT
Svetlana
(fitness sala)
20:00
HIIT
Svetlana
(fitness sala)
19:00
CROSSFIT
Damir
(crossfit sala)

18:00 i 20:00
BOXING
Miloš
(crossfit sala)
20:00
TBW
Jelena
(fitness sala)

19:00
CROSSFIT
Damir
(crossfit sala)
19:00
CFOSSFIT
Damir
(crossfit sala)

18:00 i 20:00
BOXING
Miloš
(crossfit sala)
20:00
TBW
Jelena
(fitness sala)

19:00
CFOSSFIT
Ivana
(crossfit sala)
19:00
CFOSSFIT
Damir
(crossfit sala)

18:00 i 20:00
BOXING
Miloš
(crossfit sala)

PGF TRENERI

Srefana Molojević

Yoga

Jelena Avramović

TBE, Morning flow

Ivana Stamenković

Cross Fit, Glute building, Funkcionalni trening

Nemanja Todorov

Pilates, Interval

Svetlana Kostić

Shreed, HIIT, Morning Mix

Miloš Stanković

Boxing

PGF TRENINZI

PGF Morning Mix

Jutarnji trening za podizanje raspoloženja i ubrzanje metabolizma. Primenjuju se kardio elementi srednjeg intenziteta i vežbe oblikovanja sa raznim sportskim rekvizitima i bez. Endorfin je zagarantovan!

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Morning Flow

Morning flow predstavlja grupni program koji je usmeren na razvoj kontrole tela, a isto tako i na razvoj snage, fleksibilnosti, ravnoteze i koordinacije. Ovaj program angazuje celu muskulaturu tela sa fokusom na misice core-a (trbuh, donja ledja, gluteus). Izvodi se uz laganu muziku, uz koju se vezbe nizu jedna za drugom, od laksih ka tezim varijacijama, bez velikih pauza, tako da, iako necete skociti, dobro cete se preznojiti. Ovaj program ce vam pomoci da zapocnete dan svezi, odmorni i u dobroj formi, povecace vam koncentraciju, smanjiti stres pa samim tim ce vas dobro pripremiti za pocetak jos jednog radnog dana.

Trajanje treninga: 55 min.

PGF HIIT

Sastoji se od niza kratkotrajnih intezivnih kardio serija sa aktivnom pauzom. Ovo je aerobni trening sa elementima anaerobnog. Prednosti: ubrzavanje metabolizma u mirovanju u naredna 24 časa, povećanje maksimalne potrošnje kiseonika, poboljšanje tolerancije na glukozu tako što smanjuje otpornost insulina.

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Interval

Intervalni trening je tako dizajniran uključuje serije niskog do visokog intenziteta vežbi sa takozvanom igrom intervalima rada i odmora. Visoko intezivni periodi su kratki ili veoma bliski anaerobnim vežbama, period oporvka je vremenski mali. Varijacije inteziteta vežbanja uključuju kardiovaskularne vežbe, poboljšavajući aerobni kapacitet i naravno u isto vreme i anaerobni kapacitet vežbača.

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Yoga Flow

Kretanje je prirodno i potrebno za zdravlje ljudi. Kroz dinamičan sled asana (joga položaja) koje povezujemo dahom kreiramo "flow" kojim se telom brzo zagreva. Od osnovne je važnosti da pokret prati dah, jer dah daje ritam vežbanju i aktivira energetske centre, stvarajući tako utisak da ceo čas teče. Očekujte kretanje, i građenje snage, a ne samo istezanje. Čas obuhvata pripremno zagrevanje, pranajamu (tehnike disanja), vežbanje stabilnosti i fleksibilnosti. 

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Pilates

Nas pilates je dizajniran na kontroli pokreta, disanja i specijalnih vežbi koje vaše telo priprema za nove izazove. Sklad vežbi sa pravilnim disanjem je esencijalan za pravilno funkcionisanje vašeg tela. 

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Boxing

Jedan od najboljih načina da se postigne odličan kardio trening. Pospešuje kardiovaskularni sistem uz poboljsanje izdržljivosti i kondicioniranje celog tela. Boks je jedan od intenzivnijih treninga koji je ujedno i odličan način oslobađanja stresa.

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Glute Building

Trening specijalno kreiran za dame, sa posebnim akcentom datim na glutealne mišiće, uz aktivaciju ostatka core-a. Pored popularnih estetskih benefita, ova vrsta treninga unapredjuje držanje, kao i stabilnost tela.

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Crossfit Trening

Crossfit se bazira na funkcionalnim pokretima, a ovi pokreti odražavaju najbolje aspekte gimnastike, dizanja tegova trčanja, veslanja i još mnogo toga koji se izvode pri visokom intenzitetu. Intenzitet je od suštinskog značaja za rezultate kao i rad pod određenim vremenskim periodom ili težinom. Konstantnom promenom različitih pokreta, i intenziteta dobijaju se sjajni rezultati u fitnesu. Zajednica koja spontano nastaje kada ljudi zajedno rade ove vežbe je ključna komponenta zasto je crossfit tako efikasan, Crossfit program je vođen podacima. Koristi se bela tabla za vežbe i rezultate, štoperica za precizno merenje vremena. Postoje određena pravila i standardi tokom izvođenja vežbi. Crossfit se bazira na kratkim, intezivnim raznolikim aktivnostima. On vas priprema da budete dobri u više stvari, a ne samo u jednoj. Svaki Crossfit trening počinje zagrevanjem koji se sastoji od trčanja, razgibavanja, vežbi na poligonu kao i preskakanje vijače.

Trajanje treniga: 55 min.

PGF Shred Training

Ovakva vrsta treninga je namenjena vežbačima koji žele da oblikuju svoje telo, popularan naziv da "srežu" svoje telo. Lepo i zdravo oblikovano tela se dobija topljenjem masti i povećanjem mišićnog tonusa. Akcenat je na ubrzavanju metabolizma koji se postiže  kombinacijom kardia visokog intenziteta, vežbi oblikovanja tela sa ili bez rekvizita i "radnim odmorom" (vežbe slabijeg inteziteta koje održavaju srednji nivo pulsa). Trening obuhvata zagrevanje, kardio, vežbe oblikovanja i istezanje. Ubrzan metabolizam posle ovakvog treninga ostaje i do 48 sati.

Trajanje treninga: 55 min.

PGF Total body workout

Kao što i samo ime kaže, Total body workout, je tip treninga kojim ćete angažovati mišiće celog tela. Reč je o programu koji predstavlja kombinaciju kardio vežbi i vežbi snage, koje zajedno doprinose velikoj potrošnji kalorija, izgradnji i zategnutosti mišića, sagorevanju masnih naslaga kao i razvoju svih fizičkih sposobnosti: snage, brzine, fleksibilnosti i koordinacije. Na treningu se mogu koristiti razni rekviziti: tegići, steperi, tuber trake, lopte i drugo. Prilagodjen je svim tipovima vežbača, kako početnicima tako i naprednim vežbacima i glavni benefiti istog su oblikovanje, zatezanje tela i poboljsanje izdržljivosti.

Trajanje treniga: 55 min.

 

PG&F APLIKACIJA

Preuzmite našu aplikaciju kako biste planirali i zakazali treninge! Iz ove aplikacije za android i iOS mobilne uređaje možete pogledati rasporede treninga, prijaviti se za časove/treninge, pregledati trenutne promocije i kontakt informacije. Optimizujte svoje vreme i maksimalno povećajte udobnost prijavljivanja za trening sa vašeg uređaja!